La ciutadania pot dirigir-se per escrit a l'Ajuntament de Manuel, emplenant el formulari de Presentació d'Instància General, que serà utilitzat en tots aquells tràmits per als quals els servicis municipals no hagen determinat la utilització d'un formulari específic
Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:
Telemàticament
Polsant el botó “Nova instància” situat al final d'esta pàgina, per a iniciar el tràmit.
Presencial
En el Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Manuel, situat en la PLAÇA CAPELLÀ PASCUAL VIDAL, 11 - 46660 MANUEL (VALÈNCIA) Descarregar model Instància General per a presentar presencialment.En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
1.INSTÀNCIA PRESENTADA PEL PROPI SOL·LICITANT
Emplenar el tràmit directament si s'utilitza certificat electrònic/correu electrònic per a identificar-se. O descarregar la plantilla per a presentar-la completada en el registre de l'Ajuntament de Manuel.
2. ADJUNTAR ELS DOCUMENTS QUE S'ESTIME OPORTÚ
Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, i Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679.Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local (modificada per la Llei 4/1996, de 10 de gener).Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.Reial decret 1690/1986, d'11 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals (modificat per Reial decret 2612/1996 de 20 de desembre).